omhnc

Åbningstider for salg:
Mandag til Torsdag 08:00 - 16:00
Fredag 08:00 - 15:00

Åbningstider for lager:
Mandag til Torsdag 08:00 - 15:00
Fredag 08:00 - 14:00

Industrivej 2
DK-4241 Vemmelev | Danmark
T.:+45 7013 2300 | F.:+45 7013 2301
sales(a)hncgroup.dk | faktura(a)hncgroup.dk

Vareindlevering:
Borgergade 44 | DK-4241 Vemmelev

 
iso 9001

ISO 9001 Kvalitetsledelse

Kvalitet er et af nøgleordene for vores virksomhed, og vi arbejder hver dag målrettet for at sikre, at vores kunder får en god service samt modtager produkter og løsninger af høj kvalitet. Som en forlængelse af dette indledte vi i 2014 en proces, som i efteråret 2015 udmøntede sig i, at vores kvalitetsledelsessystem blev ISO 9001-certificeret. 

For dig som kunde eller leverandør er vores ISO 9001-certificering et symbol på, at vi løbende prøver at blive bedre og udvikle virksomheden. For os er ISO 9001 mere end et stykke papir. For os er det en udvikling – en udvikling i den rigtige retning. 

Kvalitetsstyring som redskab

Kvalitetsstyring er et godt redskab til at sikre, at vores interne procedurer optimeres, således at vi kan være en god samarbejdspartner for vores kunder og leverandører. Vi forsøger hele tiden at dygtiggøre os, så vi i endnu højere grad kan leve op til vores kunders standarder og behov.

Igennem forløbet med at opnå ISO 9001-certificering fik vi gennemgået mange af dagligdagens procedurer for at sikre ensartethed og effektivitet med det formål at yde vores kunder en så god service som mulig, således at du får du den samme gode oplevelse, hver gang du handler hos eller samarbejder med os.

Vi forsøger hele tiden at forbedre os, og vi er opmærksomme på, at der kan forekomme reklamationer af den ene eller anden art. I kraft af vores certificering har du en garanti for, at vi tager ordentlig stilling til reklamationer hver gang. Det vil sige, at vi udover at løse den konkrete situation, sørger for at analysere reklamationen og iværksætte initiativer for bedst muligt at sikre, at fejlen ikke sker igen.

Godt samarbejde og kundetilfredshed

Det er meget vigtigt for os, at vi har et godt samarbejde med vores kunder og leverandører, og at kundetilfredsheden er høj. Hvert andet år laver vi en kundetilfredshedsanalyse, hvor vi tager kontakt til et bredt udvalg af vores kunder - store som små - for at undersøge, hvordan vi opleves som samarbejdspartner.

Ud fra resultaterne analyserer vi på konklusionen af kundetilfredshedsanalysen, hvorefter vi iværksætter initiativer, så vi kan blive endnu bedre!

Oplever du, at vi kan forbedre os?

Vi vil meget gerne forbedre os, så hvis du har nogle forslag, vil vi meget gerne høre fra dig.

Du er derfor velkommen til at skrive en e-mail til sales@hncgroup.dk eller til Adm. Direktør, Kim Nielsen

Selvom vi er blevet certificeret, stopper det ikke her!
For os er ISO9001 mere end et stykke papir – For os er det en udvikling – en udvikling i den rigtige retning.